Sprzęt dla początkującego.

Jazda agresywna - sprzęt / Inline aggressive skating equipment

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

Effv
Posty: 3
Rejestracja: ndz listopada 18, 2012 8:50
Moje rolki: brak

Sprzęt dla początkującego.

Post autor: Effv » ndz listopada 18, 2012 8:54

Witam.
Jestem początkującym "rolkarzem" i nie wiem jaki sprzęt wybrać. Poszukałem, poczytałem i wybrałem parę ofert które wydają mi się okej.
Proszę was o doradzenie która najbardziej się opłaca lub wskazanie innej, lepszej oferty. Mogę dać max. 500zł, ale wolałbym by limit zmieścił się w ok. 400zł.
Z góry dziękuję. ;) (linki na do rolek niżej)

<nie podajemy linków>/markowe-rolki-roces-m ... 21717.html

<nie podajemy linków>/rolki-agresywne-nils- ... 84568.html

<nie podajemy linków>/usd-vii-carlos-pianow ... 96315.html

<nie podajemy linków>/usd-vii-carlos-pianow ... 75938.html

GiS
Pięciokółkowiec 84mm
Posty: 202
Rejestracja: ndz maja 13, 2012 6:30
Moje rolki: Twister/Solo PB/Vapor X70
Jeżdżę od: 0- 0-2009

Re: Sprzęt dla początkującego.

Post autor: GiS » ndz listopada 18, 2012 10:26

cześć!
linki się nie linkują, ale napisałbyś coś na temat tego jaki styl jazdy będziesz preferował jak już ogarniesz podstawy, ile ważysz, jaki wzrost i rozmiar płetwy też mile widziany. Wbrew pozorom to istotne info.
po nazwach z linków wnioskuje, że celujesz w buty do agressiv, ale podaj powyższe info to będzie łatwiej Ci doradzać:)

Awatar użytkownika
Doody
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 980
Rejestracja: ndz maja 15, 2011 7:59
Moje rolki: SEBA FR2 + HC / PS R4
Jeżdżę od: 01 maja 1993
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Sprzęt dla początkującego.

Post autor: Doody » pn listopada 19, 2012 1:59

Przede wszystkim jest pytanie czy aby na pewno chcesz jeździć agresywnie? Jeśli tak to najlepiej wklej po prostu nazwy modeli, a nie koniecznie linki. Poza tym: wzrost, waga i na jakim poziomie jesteś teraz - takie informacje by się przydały.