Bydgoszcz!!!!

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

Regulamin forum
Każdy nowy temat rozpoczynamy od podania nazwy miejscowości w nawiasie, ewentualnie daty, informacji lub zapytania np. [Poznań] 02.04.2007 godz. 10:00 trening na Malcie! lub [Kraków] szukam rolkarzy jeżdżących freestyle slalom.
Awatar użytkownika
bieliks
Posty: 49
Rejestracja: ndz czerwca 05, 2005 1:11
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Bydgoszcz!!!!

Post autor: bieliks » śr października 12, 2005 7:30

Jeździ ktoś z was w tym mieście?? Aktualnie studiuję w Bydgoszczy i nie mam kompletnie z kim pojeździć...

lechud13
Posty: 12
Rejestracja: pn czerwca 12, 2006 6:39
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: lechud13 » pt czerwca 16, 2006 8:49

Wygląda no to że nikt :)
A zaglądałeś do myślęcina?
Ja jeszcze przed zakupem rollek, ale już niedługo jak skompletuje właściwą kwotę to będę jeździł wszędzie i zawsze

Awatar użytkownika
bieliks
Posty: 49
Rejestracja: ndz czerwca 05, 2005 1:11
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: bieliks » sob czerwca 17, 2006 12:31

No wydaje się, że to jedyne rozsądne miejsce :!: :!: :!:

lechud13
Posty: 12
Rejestracja: pn czerwca 12, 2006 6:39
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: lechud13 » śr sierpnia 02, 2006 9:12

Ja mam co prawda blisko na minską - trochę dobrego asfaltu (ok2km) + 10 samochodów na dobe, ale zrobiłem rekonesans, bardzo często uliczki osiedlowe, zwłaszcza w dni robocze w okolicach południa to tzw. palestyna, mozna śmiało jeździć i ryzyko napotkania samochodu jest prawie zerowe

Awatar użytkownika
no name
Posty: 12
Rejestracja: śr sierpnia 23, 2006 11:05
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: no name » śr sierpnia 23, 2006 5:23

Ja jestem z Bydgoszczy ale jezdzic jeszcze nie umiem, jak sie naucze z pewnoscia bede jezdzila do myslecinka chociaz mam tam kawal drogi ale widze ze jest to dobre miejsce..pozyjemy zobaczymy :-) Pozdrawiam.