Termoformowanie Powerslide C8

Zanim kupisz - zapytaj, przeczytaj o sprzęcie do jazdy na wrotkach (rolkach / rolki)
Dział tylko o jeździe fitness i szybkiej.
Place to talk about skates, wheels, bearings. Only for fitness and speed inline skating

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

Awatar użytkownika
zico
Admin
Posty: 8963
Rejestracja: śr stycznia 28, 2004 8:53
Moje rolki: SR Tarrega
Jeżdżę od: 12 sty 1994
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Termoformowanie Powerslide C8

Post autor: zico » ndz maja 12, 2013 9:24

Rozbawiliście mnie swymi postami :) Może waga ma jakiś tam błąd, gratuluję jednak podejścia do sprawy mając swoją i tylko swoją rację.

Z pewnością nie wpadliście na pomysł, że mogę mieć odważniki legalizowane? :) Z pewnością nie.
Po drugie - nawet gdyby był błąd pomiaru, to i tak jedno będzie lżejsze od drugiego.
Zresztą, co tu więcej dodawać, skoro nie wpadliście na to, że mogę mieć te odważniki.

Waga kół była tylko i wyłącznie porównaniem. Jednak informuję, że nasz zawodnik Jan Szymański na kołach dMb wygrał Mistrzostwa Polski na ulicy.
No ale tego też nie wiedzieliście, bo jednak tylko wg Was Matter wygrywa. Mattera F1 nie miałem pod ręką, stąd nie ma podanej wagi.
Wystarczy posiąść umiejętność rozumienia czytanego tekstu. Nie mam wszystkich kół czy szyn na stanie, jest to po prostu niemożliwe, stąd nie mogłem wszystkiego poważyć. Dodatkowo nigdy nie pisałem, że lżejsze kółka będą ZAWSZE lepsze i szybsze.

Teraz o szynach - jeśli jedna szyna gnie się w rękach, a druga nie, a mają opisane, że są wykonane w tej samej technologii, to nie trzeba mieć inżyniera żeby rozumieć, że jest jednak coś nie tak. Zgadza się? Ile mieliście szyn chociażby w rękach? 2, 3?
Porównywałem sobie opisy do danych, które umieszcza producent, a to właśnie jest mylne.

Wybieraliście szyny inżyniersko, czy po prostu faktycznie jak napisaliście, bo była dobra cena na Powerslide 4x110?
Spasowaliście to z butami, żeby były ustawione na 50/50 lub wystająca bardziej część przednia?
Spasowaliście długość szyn do rozmiaru stopy?

Wykorzystujecie swoją inżynierską wiedzę, a nie macie fundamentalnego pojęcia o doborze sprzętu, co momentem kulminacyjnym jest tekst:
Kathy pisze:jakis czas temu kupilem w doskonalej cenie szyne Powerslide XXX2 4x110 i ta wlasnie chce przykrecic.
Zachowam się tak samo, jak Wy się zachowaliście podważając dyskusję o wagach i skomentuję w ten sposób: kaprys jak nic, zero logiki, 4x110 są najlepsze i już!

Kolejne teksty, który udowadniają o bardzo niskiej wiedzy o wrotkarstwie szybkim:
Kathy pisze:To co troche zbija mnie z tropu to platikowe podkladki pomiedzy szyne i buta. W teori maja sluzyc do kontroli ustawienia nachylenia wzdluznego i poprzecznego.
To nie jest teoria, to jest jedna z fundamentalnych spraw ustawienia szyn indywidualnie.

Kathy pisze:Dlaczego dla kobiety jest za duzo 4X110 i dlaczego "nie warto"?
Czy to, ze nie scigam sie w maratonach znaczy, ze nie jestem "warta" dobrego sprzetu?
Pisałem o tym powyżej: szyny 4x110mm do krótkich nie należą, więc na małe stopy czy przede wszystkim umiejętności takich szyn się po prostu z zasady nie stosuje.
Wyjątek - ściganie się i uzyskiwane czasy na maratonach, nie doczekałem się nich - dlatego dalej temat jest drążony, bo jak są słabe to bez sensu pchać się w coś, czego się nie wykorzystuje.

Dalej: czy poniższy cytat oznacza, że wybieracie sobie sprzęt metodą prób i błędów?
Kathy pisze:Na szczescie mam kase (i to chyba swiadczy o tym, ze mam rozum) i jak but nie bedzie mi sie podobal to kupie innego.

Proszę Was, zlitujcie się nad tymi, co czytają i czytają wywody inżynierów.
Przez takie posty jak Wasze potem mają mętlik w głowie i każdy chce jeździć na 110mm...


U siebie na stronie mam masę szyn 4x110. Wystarczy sobie przeglądnąć. Na sklepie stacjonarnym mam ich jeszcze więcej, powaliłby Was ten wybór. No ale Wasze racje i tylko Wasze racje myślą, że mam same hybrydy. No cóż, każdy może być w błędzie. Niejeden raz.


Wrotkarstwo to nie inżynieria, tylko sport oparty na fizyce.
Serdecznie pozdrawiam,
Jakub "Zico" Ciesielski
http://www.wrotkarstwo.pl - jazda na rolkach: Twoje pierwsze źródło informacji
http://www.zicoracing.com - sklep z rolkami

Kathy
Posty: 22
Rejestracja: ndz czerwca 10, 2012 8:22
Moje rolki: Seba GT90,Phuzion IV pure, C8
Jeżdżę od: 10 maja 2012

Re: Termoformowanie Powerslide C8

Post autor: Kathy » ndz maja 12, 2013 10:33

Witam,

Spiacy juz jestesmy ale dalej tylko dla przyjemnosci a nie w maratonach jezdzic bedziemy.
Kolega musi miec racje...

Z powazaniem,

carlmc
Czterokółkowiec
Posty: 81
Rejestracja: czw maja 07, 2009 9:32
Jeżdżę od: 02 kwie 2008
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Termoformowanie Powerslide C8

Post autor: carlmc » pn maja 13, 2013 11:29

Oj znam tyle przykładów kupowania 4x110 "bo chcę", "bo szybciej pojadę" a potem płacz i zgrzytanie zębami, że mi się śmiać chcę. Naprawdę po to jest choćby to forum, żeby się mocno zastanowić nad tym co mi się podoba a co dam radę "obsłużyć" :wink: . A jazda bez techniki w połączeniu z siłą (ogromną) na 4x110 ma niewiele wspólnego z przyjemnością :).

Kathy
Posty: 22
Rejestracja: ndz czerwca 10, 2012 8:22
Moje rolki: Seba GT90,Phuzion IV pure, C8
Jeżdżę od: 10 maja 2012

Re: Termoformowanie Powerslide C8

Post autor: Kathy » pn maja 13, 2013 1:05

Nie zgadzam sie z ostatnim postem. Juz po pirwszych 40km wyraznie widac przyrost predkosci i skot czasu przejazdu.
Nie wiem jak Panstwo, ale ja bym nie oceniala osob tylko po postach....
Moze ja jestem fenomenem, a moze reszta uczy sie wolniej, a moze mi sie tylko to wszytko sni... igdzie nie powiedzialam, ze nie mam techniki...ale to oceniaja Koledzy.
Jestem bardzo zadowolona z zakupu i od kad posiadam 4X110 zrobilam juz ponad 100 km. Jade szybciej, fak, ze wymaga wiekszej techniki, dokladnosci ruchow i poprawnego doble push. Sprawia mi przyjemnosc jazda jak i wiekszy poziom trudnosci. to jest esencja sportu: przescignac sama siebie, byc lepszym niz wczoraj..
No nic...zostawim Kolegom pole do dalszego "popisu" oceniania czlowieka, ktorego nie znaja i na oczy nie widzieli...

Milego dnia zycze

waluś
Ścigant 4x110mm
Posty: 388
Rejestracja: wt kwietnia 20, 2010 1:41
Moje rolki: SR Tempest, Twister 243
Jeżdżę od: 02 sty 2001
Lokalizacja: Poznań

Re: Termoformowanie Powerslide C8

Post autor: waluś » pn maja 13, 2013 1:39

Nikt nie wiem jaką masz technikę natomiast wypisywane posty w tym wątku świadczą że z teorią to bardzo cieniutko. Miejmy nadzieje że z praktyką jednak lepiej, bo jak po 100km pierwszy raz w szybkim bucie na 4x110 jedziesz double push'em to muszę przyznać że jesteś fenomenem. Zaryzykowałbym stwierdzenie że takim z nielicznych na świecie.

Awatar użytkownika
zico
Admin
Posty: 8963
Rejestracja: śr stycznia 28, 2004 8:53
Moje rolki: SR Tarrega
Jeżdżę od: 12 sty 1994
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Termoformowanie Powerslide C8

Post autor: zico » pn maja 13, 2013 2:15

Czekam (a może nawet czekamy) cały czas na uzyskiwane czasy - wtedy będzie wszystko jasne. Patrząc jednak na to, że nie chcecie ich podać przekonałem się, że nie macie żadnego pojęcia o prawidłowym doborze sprzętu, żeby poprawić swoje osiągi. Nie problem założyć 4x110 i zrobić czas na maratonie 1:40, to może zrobić każdy. Problem następuje wtedy, kiedy zawodnik ściga się o pudło, walczy na czas np. 1:05 i brakuje mu kilkunastu sekund do zdobycia dobrego miejsca. Wtedy zastanawiamy się czy lepiej hybryda, czy 4x110.

I zacytuję jedną z najnowszych opinii a propos konkretnego doradzania i właśnie zamiany szyn z 4x110 na hybrydy 3x110 1x100 w celu polepszenia czasów, kontroli i osiągów -> zawodnik Mateusz Kasprzyk, który miał duże problemy na szynie 4x110:

"... Po założeniu całego sprzętu (3x110 1x100), pierwsze co dało się poczuć to wysokość - dużo niżej!!! Przełożyło się to natychmiast na większą kontrolę i wykorzystanie odepchnięcia, dużo łatwiejsze utrzymanie prędkości w luźnej jeździe nawet pod wiatr! (testowane z pomiarem GPS - różnica między prędkościami pomiędzy szynami średnio 3-4km/h). Szyna łatwiej poddaje się na łukach, jazda w pozycji nie sprawia żadnego problemu dla kręgosłupa czy kolan... ".
Serdecznie pozdrawiam,
Jakub "Zico" Ciesielski
http://www.wrotkarstwo.pl - jazda na rolkach: Twoje pierwsze źródło informacji
http://www.zicoracing.com - sklep z rolkami

Mirek_83
Pięciokółkowiec 84mm
Posty: 202
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 8:44
Moje rolki: Simmons PRO M1
Jeżdżę od: 01 maja 2007
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Termoformowanie Powerslide C8

Post autor: Mirek_83 » pn maja 13, 2013 3:07

Powerslide C8, płozy 4x110mm, koła Matter G13 do jazdy po wioskowych drogach... Adopotujecie mnie?? :D
Pani jeździ double pushem? możemy to gdzieś zobaczyć, ładnie proszę! Serio!
Pozdrawiam Mirek

Mirek_83
Pięciokółkowiec 84mm
Posty: 202
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 8:44
Moje rolki: Simmons PRO M1
Jeżdżę od: 01 maja 2007
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Termoformowanie Powerslide C8

Post autor: Mirek_83 » pn maja 13, 2013 3:08

waluś pisze:Nikt nie wiem jaką masz technikę natomiast wypisywane posty w tym wątku świadczą że z teorią to bardzo cieniutko. Miejmy nadzieje że z praktyką jednak lepiej, bo jak po 100km pierwszy raz w szybkim bucie na 4x110 jedziesz double push'em to muszę przyznać że jesteś fenomenem. Zaryzykowałbym stwierdzenie że takim z nielicznych na świecie.
eeee no pare kobiet jeździ. Oli się nawet zdarza ;)

Awatar użytkownika
Doody
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 980
Rejestracja: ndz maja 15, 2011 7:59
Moje rolki: SEBA FR2 + HC / PS R4
Jeżdżę od: 01 maja 1993
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Termoformowanie Powerslide C8

Post autor: Doody » pn maja 13, 2013 3:42

Ja mam wrażenie że się nie przekonamy na wzajem. I myślę że ogólna dyskusja na ten temat nie ma sensu.

Szczerze się Cieszę się że tobie Kathy i twojemu mężowi odpowiada dokonany wybór ale NIE POLECAM NIKOMU KTO BĘDZIE CZYTAŁ TEN TEMAT PODOBNEGO WYBORU!!!

Po prosu są ludzie którzy są mądrzejsi od wszystkich innych we wszystkich dziedzinach, dzięki temu mają dużo kasy i mogą ją wydawać na swoje nienajlepsze wybory, bo nawet jeśli się okaże że wybór jest całkiem do d..y, to dzięki kasie i nieprzeciętnej mądrości będą mogli dokonać następnego zakupu. Nie mówię tego z przekąsem, jedynie ostrzegam tych którzy nie mają tyle kasy, aby nie dokonywali takich wyborów, bo mogą stracić ich ciężko zarobione pieniążki i przy okazji zrazić się do tego sportu.

I nie żebym ja czasami nie wydawał kasy na nietrafione wybory które są tylko moim widzimisię, bo wydaję. Tylko o to aby nie promować takich wyborów jako słuszną drogę postępowania.
Znam z autopsji: BAUER FX3, Rollerblade Super Stradablade, ROCES ROME FCO, ROCES M12, Fila Primo Wave, Powerslide R4, Rollerblade Racemachine, Powerslide Phuzion Urban 11, SEBA FR2, Powerslide R4

Awatar użytkownika
Toudi
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 1974
Rejestracja: pn września 18, 2006 12:13
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Termoformowanie Powerslide C8

Post autor: Toudi » wt maja 14, 2013 12:39

Kathy - dzięki za sprawdzenie wagi Zica.
Zico - dawno nic u Ciebie nie kupowałem ale już wiem, że nie będę brał na wagę tylko na sztuki, jakby co. No chyba, że ciuchy :lol:
Pozdrawiam
Piotr

dsu1
Posty: 25
Rejestracja: wt września 10, 2013 3:49
Moje rolki: Schankel Blade + Litemax 3x110
Jeżdżę od: 02 maja 2013
Lokalizacja: Szczecinek

Re: Termoformowanie Powerslide C8

Post autor: dsu1 » pn września 30, 2013 2:14

Kathy pisze:Nie zgadzam sie z ostatnim postem. Juz po pirwszych 40km wyraznie widac przyrost predkosci i skot czasu przejazdu.
Nie wiem jak Panstwo, ale ja bym nie oceniala osob tylko po postach....
Moze ja jestem fenomenem, a moze reszta uczy sie wolniej, a moze mi sie tylko to wszytko sni... igdzie nie powiedzialam, ze nie mam techniki...ale to oceniaja Koledzy.
Jestem bardzo zadowolona z zakupu i od kad posiadam 4X110 zrobilam juz ponad 100 km. Jade szybciej, fak, ze wymaga wiekszej techniki, dokladnosci ruchow i poprawnego doble push. Sprawia mi przyjemnosc jazda jak i wiekszy poziom trudnosci. to jest esencja sportu: przescignac sama siebie, byc lepszym niz wczoraj..
No nic...zostawim Kolegom pole do dalszego "popisu" oceniania czlowieka, ktorego nie znaja i na oczy nie widzieli...

Milego dnia zycze
W Pani wypowiedzi widac brak pojecia o calym temacie- po pierwsze juz po pierwszych 40 km zauwazyla Pani wzrost predkosci przejazdu- jak Pani to ocenila, na oko? Czy to bylo 40 km przejechane ciagiem czy na kilka razy? Ja po przejsciu na ploze 3x100 1x90 nie moglem przejechac 20 km dopiero po tyg.przyzwyczailem sie na tyle bym mogl jezdzic z taka predkosciajak na rolkach z kolkami 76mm-kupilem wieksze rolki zmysla o starcie w maratonie w Gdansku a pare dni przed tym maratonem chcialem wystartowc na starych rolkach z mniejszymi kolami- czas uzyskany w tym maratonie to 1:56:33 ( dystans 39 km zmierzony gpsem) po miesiacu intensywnego treningu ukonczylem maraton rollercup z czasem 1:44:23 (dystans 41.88 km zmierzony tym samym gpsem) tygodniowo potrafilem przejechac 160 km przygotowujac sie do tego maratonu tylko po to by oswoic sie z wieksza szyna i kolkami - niech Pani nie opowiada bzdur ze odrazu odczula Pani przyrost predkosci bo to bzdura na resorach- czytajac Pani komentarze osoby niedoswiadczone odniosa wrazenie ze wieksza ploza i kolka dadza wieksza predkosc. Czasami trzeba nabrac pokory pomimo tego ze jest sie inz.lotnictwa przed osobami ktore zjadly zeby na wrotkarstwie szybkim - w tej dziedzinie liczy sie doswiadczenie i warto czasami zdjac czapke z madrej glowy i poklonic sie osobie doswiadczonej pomimo tego ze nie jest inz. Podsumowanie- wieksze plozy i kola tak ale nie do jazxy rekreacyjnej i bez doswiadczenia i bardzo dobrej techniki- nikt jeszcze nie przyspiesyl odrazu po zalozeniu wiekszego zestawu to wymaga duzo czasu i treningu- pozdrawiam

bj43
Szybszy niż Chuck Norris na 5x80mm
Posty: 492
Rejestracja: pn lipca 28, 2008 7:13
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Kraków

Re: Termoformowanie Powerslide C8

Post autor: bj43 » pn września 30, 2013 12:24

Podoba mi się ta dyskusja, chociaż nie widzę sensu przeciwstawiania wiedzy naukowej doświadczeniu praktycznemu. Ważne jest i jedno, i drugie. W kwestie finansowe nie wnikam, bo kto bogatemu zabroni kupowania tego, na co ma ochotę?
Chęć poznawania nowych rzeczy i doświadczania przygód to cecha właściwa gatunkowi ludzkiemu od zarania dziejów. Aby jednak nasze doświadczenie i wiedza nie odeszły wraz z nami, należy przekazywać je innym. Na tym opiera się nasza cywilizacja.

A oto moje doświadczenie w poruszanych kwestiach:

Koła 4x110mm:
Też postanowiłem spróbować nowości i kupiłem rolki 4x110 na płytkim, twardym bucie (Rollerblade Racemachine Plus - poprzednio jeździłem kilka lat na rolkach 4x80 i 4x100 z wysoką cholewką). Wydawało mi się, że mam wystarczająco mocne nogi, aby nowe rolki szybko opanować. Niestety, tak nie jest. Jeśli ktoś nie uprawia regularnie także innych sportów, takich jak np. kolarstwo, narciarstwo, łyżwiarstwo szybkie czy bieganie, a ma swoje lata, to ma siłę nóg wystarczającą do dźwigania ciężaru swojego ciała podczas codziennych, zwykłych czynności. Organizm nasz jest bardzo oszczędny i nie tworzy zapasu mocy tam, gdzie nie jest ona niezbędna. Jedynie stopniowany, regularny i długotrwały trening, najlepiej pod okiem trenera, może poprawić ogólną wydolność i zwiększyć siłę mięśni. Trochę to inaczej wygląda w przypadku dzieci i młodzieży, która jeszcze rośnie i ma dużą nadwyżkę mocy w stosunku do masy ciała.
Z górki i po płaskim na dużych kołach jeździ się rewelacyjnie, ale pod górkę jest dużo trudniej niż na mniejszych kółkach. Przydałoby się tu coś w rodzaju rowerowej przerzutki zmieniającej przełożenie siły, ale w rolkach jest to niestety niewykonalne.

Formowanie termiczne:
Twarde buty trochę uwierały, więc postanowiłem przystąpić, zgodnie z załączoną instrukcją o nazwie „Proces termoformowania rolek”, do formowania. Podgrzałem je w piekarniku elektrycznym nastawionym na 85 stopni Celsjusza (temperatura oscylowała od 80 do 90 stopni) przez 20 minut sprawdzając, co jakiś czas twardość karbonu, ale nie zauważyłem efektu mięknienia. Zaczął natomiast topić się klej łączący górną i dolną część buta. Lokalne zastosowanie wyższej temperatury na karbon przy pomocy opalarki też nie dało oczekiwanego efektu. Okazało się, że moich butów nie da się formować termicznie w całości, bo to są buty Semi-Custom, co oznacza podobno, że są formowalne tylko w okolicy kostek. Trochę to dziwne, że chciało się producentowi zastosować inny rodzaj żywicy akurat w tym miejscu, a w innym już nie. Nie było to z pewnością łatwe technologicznie, a być może to tylko chwyt reklamowy. Może chodziło o to, że górna część buta, wykonana ze skóry, potrafi pod wpływem wilgoci rozciągnąć się i dopasować do stopy. Tak pewnie jest, bo po kilku jazdach buty dopasowały się i da się w nich jeździć.

Klucz dynamometryczny:
Rolkarze bardzo często wyjmują kółka z rolek, czy to w celu przełożenia w inne miejsce dla równomiernego ich ścierania, czy też dla wyczyszczenia lub nasmarowania łożysk. Nie wyobrażam sobie każdego rolkarza wyposażonego w drogi klucz dynamometryczny. Trzeba zdać się na doświadczenie własne lub kolegów i dokręcać śruby takim momentem, aby ich nie urwać lub nie ukręcić gwintu, ale też nie za słabo, aby śruby nie odkręcały się samoczynnie podczas jazdy. Trzeba też sprawdzić, czy śruby mocujące szyny nie są za krótkie, bo wtedy bardzo łatwo zerwać gwint podczas dokręcania lub po mocniejszym odepchnięciu w czasie jazdy. Uważam jednak, tak samo jak autor tematu, że dla potrzeb serwisu lub ludzi lubiących dokładność, informacja o zalecanych momentach dokręcania śrub powinna być przez producentów rolek udostępniana.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Toudi
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 1974
Rejestracja: pn września 18, 2006 12:13
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Termoformowanie Powerslide C8

Post autor: Toudi » pn września 30, 2013 9:49

Bardzo fajny post ale szczególnie urzekła mnie preambuła :mistrz:
Pozdrawiam
Piotr

bj43
Szybszy niż Chuck Norris na 5x80mm
Posty: 492
Rejestracja: pn lipca 28, 2008 7:13
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Kraków

Re: Termoformowanie Powerslide C8

Post autor: bj43 » wt października 01, 2013 3:19

Takie mamy czasy, że bez preambuły ani rusz :D . Trzeba przypominać o "oczywistych oczywistościach", gdy dyskusja robi się zbyt ostra .
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
_blues_
Czterokółkowiec bez hamulców
Posty: 136
Rejestracja: pn lipca 08, 2013 7:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Termoformowanie Powerslide C8

Post autor: _blues_ » wt października 01, 2013 11:02

bj43 pisze: Klucz dynamometryczny:
Rolkarze bardzo często wyjmują kółka z rolek, czy to w celu przełożenia w inne miejsce dla równomiernego ich ścierania, czy też dla wyczyszczenia lub nasmarowania łożysk. Nie wyobrażam sobie każdego rolkarza wyposażonego w drogi klucz dynamometryczny. Trzeba zdać się na doświadczenie własne lub kolegów i dokręcać śruby takim momentem, aby ich nie urwać lub nie ukręcić gwintu, ale też nie za słabo, aby śruby nie odkręcały się samoczynnie podczas jazdy. Trzeba też sprawdzić, czy śruby mocujące szyny nie są za krótkie, bo wtedy bardzo łatwo zerwać gwint podczas dokręcania lub po mocniejszym odepchnięciu w czasie jazdy. Uważam jednak, tak samo jak autor tematu, że dla potrzeb serwisu lub ludzi lubiących dokładność, informacja o zalecanych momentach dokręcania śrub powinna być przez producentów rolek udostępniana.
Cado motus ma w ofercie klucz dynamometryczny, nieregulowany, z ustawioną na stałe siłą odpowiednią dla torx-a (jest też dostępna gwiazdka).
Posiadam takowy i sobie bardzo chwalę, nie trzeba się przejmować przekręceniem czy zbyt słabym dokręceniem. Cena jest atrakcyjna, oczywiście w porównaniu do regulowanego o małych siłach :)

Skoro więc taka firma dostrzegła w swoich produktach ten problem to raczej jest się o co bić. Śruba powinna być optymalnie dokręcona, a nie "na oko" (jasne, oko niektórych jest dobre :) ).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sprzęt - jazda fitness i szybka / Equipment - fitness and speed”