Rolki Oxelo?

Jesteś początkujący? Nie wiesz jakie wrotki (rolki) wybrać? Śmiało pytaj - serdecznie zapraszamy! :) / Hardware help desk for beginners inline skaters

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

ann
Posty: 4
Rejestracja: śr sierpnia 19, 2009 7:42

Rolki Oxelo?

Post autor: ann » śr sierpnia 19, 2009 7:49

Dojrzałam właśnie do decyzji o zakupie rolek. W sumie nigdy nie miałam z nimi do czynienia (no, może z dwa razy miałam jakieś na nogach, ale było to ponad 10 lat temu), więc logiczne jest, że jestem absolutną debiutantką i dopiero mam zamiar się uczyć, a na rolkach jako takich nie znam się zupełnie (nie no, przesada, kojarzę nazwy paru firm, ale na tym się kończy).
Co sądzicie o rolkach marki Oxelo (sprzedawane w Decathlonie)? Konkretnie pytam o poniższe modele:

http://www.decathlon.com.pl/PL/rolki-da ... -34080202/
http://www.decathlon.com.pl/PL/rolki-fi ... -34080280/

Ceny nie są jakieś zatrważające, dlatego pytam o te właśnie. Z tego, co widzę na stronie Decathlona, rolki innych firm zaczynają się od ponad 400 zł, a tyle nie uśmiecha mi się teraz wydawać. Pytanie konkretne - opłaca się? Czy szukać czegoś innego? Jeśli tak, to gdzie? (wolałabym kupić w sklepie stacjonarnym)

Awatar użytkownika
QUBAS
Posty: 42
Rejestracja: pn lutego 02, 2009 8:47
Moje rolki: Seba High deluxe
Jeżdżę od: 0- 0-2006
Lokalizacja: Poznań

Re: Rolki Oxelo?

Post autor: QUBAS » śr sierpnia 19, 2009 7:57

witaj

wydaje mi sie, ze nikt Tobie nie doradzi bo kazdy z nas jezdzi na sprzecie firmowym i ciezko jest tak od serca...
ja nie polecam, co to jest Oxelo? skad ta firma, w opisie sa glupoty typu ABEC 5 - szybkosc jazdy ( kompletna bzdura)
zadaj sobie pytanie, jak czesto bedziesz jezdzic, jakim stylem ( rekreacja, fitnes, szybka, freestyle ) i wtedy znajdziesz cos fajnego, sa spore rabaciki teraz!!!!
a sklepem internetowym sie nie przejmuj bo wiekszosc z nas robi zakupy on-line.

pozdrawiam :o
"oOOo Seba High Deluxe oOOo"

ann
Posty: 4
Rejestracja: śr sierpnia 19, 2009 7:42