22.9.2007 Wrocław - długodystansowe MP w jeździe szybkiej
Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave
Regulamin forum
Wszystkie posty w tym dziale dotyczą zawodów jazdy szybkiej na rolkach. Prośba o wpisywanie nowych tematów wg zasady: data, miejsce, rodzaj wyścigu, czego temat dotyczy, np. "2009.09.19 Berlin Marathon - gdzie odebrać pakiet?", "2009.05.12-13 Poznańska Majówka - galeria zdjęć".
Wszystkie posty w tym dziale dotyczą zawodów jazdy szybkiej na rolkach. Prośba o wpisywanie nowych tematów wg zasady: data, miejsce, rodzaj wyścigu, czego temat dotyczy, np. "2009.09.19 Berlin Marathon - gdzie odebrać pakiet?", "2009.05.12-13 Poznańska Majówka - galeria zdjęć".
22.9.2007 Wrocław - długodystansowe MP w jeździe szybkiej
źródło: Polski Związek Sportów Wrotkarskich
Prawda to ? Wstępnie coś słyszałem, ale myślałem, że rozeszło się po
kościach.
Prawda to ? Wstępnie coś słyszałem, ale myślałem, że rozeszło się po
kościach.
Bardzo mnie to cieszy. Dzięki temu mamy bezproblemowy wstęp nakmieto7 pisze:Tak to prawda i z tego co wiem to organizuje to MKS CUPRUM 59-300 Lubin ul. Sybiraków 11 dolnośląskie
tor. Taka ogólna przychylność dla rolkarzy. Wrocławianie mają naprawdę
miodnie z tym torem. Oczywiście nie każdy ma blisko, ale nas tam lubią.
To tor dla samochodów, driftu i dla kartingów. Nie ma długości trasy,Piotr B pisze:Naprawdę super a napisz jeszcze ile okrązęń trezba zrobic na tym torze aby przejechać maraton? 50 a może 60 ?
zależy od od wybranej drogi. Niestety część nawierzchni to beton
pozostały po bazie paliwowej (to okolice lotniska i jednostki wojskowej).
beton jest trochę nierówny. Miła trasa po asfalcie, z możliwie małą ilością
skrętów ma 1.06 do 1.4 km. Ale dla potrzeb zawodów na 100% da się
wymyślić coś dłuższego, z wykorzystaniem betonu. Ogólnie nie należy
się tam spodziewać dobrych wyników, bo zakręty muszą występować w
dużych ilościach i są ostrzejsze niż uliczne.
Niestety prezentacja oszukuje, główna prosta jest ze starego betonu.
Przy wykorzystaniu odcinków betonowych ten 1 km to nie problem, alePeterCave pisze:Nie wiem czy uda się zrobić pętle dłuższe niż 1 km... Taka trasa, którą często jeździmy ma ponad 1 km, ale tak ostre zakręty (jak ten w prawo) są niedopuszczalne.
Jedno jest pewne, będzie ciężko, ciasno i niebezpiecznie...
jakość tego betonu i połączeń z asfaltem to spory problem. Przy okazji,
jak powinno wyglądać zaplecze socjalne w takich zawodach ?
- WFH
- Prześcignął Chuck`a...
- Posty: 2994
- Rejestracja: pt marca 25, 2005 11:57
- Moje rolki: Cavalli
- Jeżdżę od: 01 cze 1995
- Lokalizacja: STO(L)ICA
- Kontakt:
Myśle, że akurat zakręty w prawo nie bedą przeszkodą(nawet ostre). Szkoda, że nie ma możliwości zrobienia większej pętli...Bo myśle, że będzie sporezamieszanie z liczeniem okrążeń. A po zeszłorocznym maratonie w Łomży możemy być raczej pewni, że akurat o bezpieczeństwozawodników to PZSW się zbytnio nie martwi...PeterCave pisze:Nie wiem czy uda się zrobić pętle dłuższe niż 1 km... Taka trasa, którą często jeździmy ma ponad 1 km, ale tak ostre zakręty (jak ten w prawo) są niedopuszczalne.
Jedno jest pewne, będzie ciężko, ciasno i niebezpiecznie...
- romanwrotkarz
- Ścigant 4x110mm
- Posty: 366
- Rejestracja: pt września 08, 2006 9:33
- Jeżdżę od: 25 gru 1959
- Lokalizacja: Ząbki
- Kontakt:
Regulamin MP długodystansowych
Co mówi regulamin na temat liczenia okrążeń? Powinny być champion-chipy i elektroniczny pomiar czasu. Ale i tak zawodnik w ferworze walki moze się pogubić w liczeniu okrążeń, nie mówiąc już o sędziach, którzy zwyczjnie się gubią w rachunkach. Doświadczyłem tego kilka razy na triathlonach i maratonach. Ciekawe jak bedą interpretowane duble. Bo jeśli będzie odpadanie, to ja się nie pisze na taki maraton. A 1km na maratonie to łatwo stracić, szczególnie jak się któraś strona licząca pomyli. Podejrzewam, że będzie totalny chaos.
Są powżne, porządne tory, jak np Tor Kielce czy Tor Poznań, z długimi pętlami i lepszym asfaltem. Niestety nie mam szczegółowych danych. Może ktoś z forumowiczów testował te tory?
Są powżne, porządne tory, jak np Tor Kielce czy Tor Poznań, z długimi pętlami i lepszym asfaltem. Niestety nie mam szczegółowych danych. Może ktoś z forumowiczów testował te tory?
- WFH
- Prześcignął Chuck`a...
- Posty: 2994
- Rejestracja: pt marca 25, 2005 11:57
- Moje rolki: Cavalli
- Jeżdżę od: 01 cze 1995
- Lokalizacja: STO(L)ICA
- Kontakt:
Re: Regulamin MP długodystansowych
Też jestem pewny, że będzie straszne zamieszanie i chaos...A co do innych torów to chyba obecne kierownictwo PZSW nie ma tam znajomychromanwrotkarz pisze:Co mówi regulamin na temat liczenia okrążeń? Powinny być champion-chipy i elektroniczny pomiar czasu. Ale i tak zawodnik w ferworze walki moze się pogubić w liczeniu okrążeń, nie mówiąc już o sędziach, którzy zwyczjnie się gubią w rachunkach. Doświadczyłem tego kilka razy na triathlonach i maratonach. Ciekawe jak bedą interpretowane duble. Bo jeśli będzie odpadanie, to ja się nie pisze na taki maraton. A 1km na maratonie to łatwo stracić, szczególnie jak się któraś strona licząca pomyli. Podejrzewam, że będzie totalny chaos.
Są powżne, porządne tory, jak np Tor Kielce czy Tor Poznań, z długimi pętlami i lepszym asfaltem. Niestety nie mam szczegółowych danych. Może ktoś z forumowiczów testował te tory?
- Piotr B
- Prześcignął Chuck`a...
- Posty: 1839
- Rejestracja: czw listopada 18, 2004 8:00
- Jeżdżę od: 02 sty 2010
- Lokalizacja: Dębno
Re: Regulamin MP długodystansowych
niech kierownioctwo PZSW zglosi sie do Debna, my byc może bez znajomosci zrobimy MPolski.WFH pisze:Też jestem pewny, że będzie straszne zamieszanie i chaos...A co do innych torów to chyba obecne kierownictwo PZSW nie ma tam znajomychromanwrotkarz pisze:Co mówi regulamin na temat liczenia okrążeń? Powinny być champion-chipy i elektroniczny pomiar czasu. Ale i tak zawodnik w ferworze walki moze się pogubić w liczeniu okrążeń, nie mówiąc już o sędziach, którzy zwyczjnie się gubią w rachunkach. Doświadczyłem tego kilka razy na triathlonach i maratonach. Ciekawe jak bedą interpretowane duble. Bo jeśli będzie odpadanie, to ja się nie pisze na taki maraton. A 1km na maratonie to łatwo stracić, szczególnie jak się któraś strona licząca pomyli. Podejrzewam, że będzie totalny chaos.
Są powżne, porządne tory, jak np Tor Kielce czy Tor Poznań, z długimi pętlami i lepszym asfaltem. Niestety nie mam szczegółowych danych. Może ktoś z forumowiczów testował te tory?
- WFH
- Prześcignął Chuck`a...
- Posty: 2994
- Rejestracja: pt marca 25, 2005 11:57
- Moje rolki: Cavalli
- Jeżdżę od: 01 cze 1995
- Lokalizacja: STO(L)ICA
- Kontakt:
Re: Regulamin MP długodystansowych
Musicie najpierw nawiązać prywatne znajomości, to może będziecie mieli szanse...Niestety tak to wygląda...Piotr B pisze: niech kierownioctwo PZSW zglosi sie do Debna, my byc może bez znajomosci zrobimy MPolski.
- admiral
- Pięciokółkowiec 80mm
- Posty: 182
- Rejestracja: pn maja 08, 2006 11:43
- Jeżdżę od: 02 sty 2010
- Lokalizacja: Poznań
Re: Regulamin MP długodystansowych
Ale taka prywatna znajomośc to pewnie droga jestWFH pisze:Musicie najpierw nawiązać prywatne znajomości, to może będziecie mieli szanse...Niestety tak to wygląda...Piotr B pisze: niech kierownioctwo PZSW zglosi sie do Debna, my byc może bez znajomosci zrobimy MPolski.
- Piotr B
- Prześcignął Chuck`a...
- Posty: 1839
- Rejestracja: czw listopada 18, 2004 8:00
- Jeżdżę od: 02 sty 2010
- Lokalizacja: Dębno
Re: Regulamin MP długodystansowych
Bartek, my na szczęście nic nie musimy, a jeśli PZSW chce to oczekuję wiadomosci na pwWFH pisze:Musicie najpierw nawiązać prywatne znajomości, to może będziecie mieli szanse...Niestety tak to wygląda...Piotr B pisze: niech kierownioctwo PZSW zglosi sie do Debna, my byc może bez znajomosci zrobimy MPolski.