cooo ?zico pisze:Drabiny na mecie (Poznań) ...
Co do trasy, to dobrze że po zjeździe z wiaduktu jest zakręt w lewo - większość osób skręt w tą stronę ma lepiej opanowany
Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave
cooo ?zico pisze:Drabiny na mecie (Poznań) ...
No właśnie - akurat teraz drogowcy są najbardziej zajęci nie łataniem dziur w drogach, tylko stawianiem słupków w tych dziurach a przy drodze, ograniczenie do 30 i znak, że dziury w drodze.julek1967 pisze:trzeba będzie po prostu trochę hamować i dostosować prędkość do panujących warunków drogowych/to najlepszy tekst i tłumaczenia Policji/.
Garby poprzeczne to pikuś każdy ja potrafi przeskoczyć, garby podłóżne to by było coś )))))))))))Toudi pisze:No właśnie - akurat teraz drogowcy są najbardziej zajęci nie łataniem dziur w drogach, tylko stawianiem słupków w tych dziurach a przy drodze, ograniczenie do 30 i znak, że dziury w drodze.julek1967 pisze:trzeba będzie po prostu trochę hamować i dostosować prędkość do panujących warunków drogowych/to najlepszy tekst i tłumaczenia Policji/.
Można chyba podobnie zrobić w gdańsku - z tej górki dać ograniczenie do 20, ze 2 garby poprzeczne i podeprzeć zakazem przewracania się.
ok .valar0 pisze:8.15
śpieszę z wyjaśnieniem dlaczego daszki rowerowe są "be". Otóż w kolizji z innym wrotkarzem są niebezpieczne gdyż jego krawędzie mogą zrobić krzywdę .valar0 pisze:Próbowałem już, odpinałem 1 z 3 miejsc mocujących, lecz po kilku demontażach tego daszka pewnie będzie się nadawać na śmietnik. Od biedy go zdejmę tylko nie rozumiem dlaczego nie można w nich jechać (w końcu chyba przeszły atesty bezpieczeństwa).